Baza wiedzy

Fotoksiążka

Projektowanie on-line

Fotoksiążka w kreatorze online

Jeśli masz trudności ze stworzeniem projektu swojej fotoksiążki w aplikacji online, zapraszamy do obejrzenia filmu instruktażowego. Znajdziesz w nim odpowiedzi na pytania: Jak dodać własny tekst do fotoksiążki? Jak dodać kolejną stronę do fotoksiążki? Jak zmienić układ zdjęć? Jak dodać ramkę i maskę do zdjęcia? oraz wiele innych.

Fotoksiążka LUX w kreatorze online 

Projekt Fotoksiążki w oprawie z eko-skóry lub tkaniny introligatorskiej można wykonać szybko korzystając z niezwykle przyjaznego kreatora online. Wystarczy wybrać szablon, dodać zdjęcia i zamówić.

Pamiętaj:

Po wyborze szablonu będzie widoczna musztardowa okładka.

Wybór rodzaju i koloru okładki możliwy jest dopiero po przesłaniu projektu do koszyka.

Kolory tkanin i ekoskór widoczne na monitorze mogą nieznacznie odbiegać od rzeczywistych.

Fotoksiążka

Specyfikacja plików

W kreatorze online używane są miniatury Twoich zdjęć, dlatego podczas projektowania będziesz widzieć niezadowalającą jakość zdjęć. Używamy miniatur w celu zwiększenia wydajności kreatora. Do wydruku zostaną użyte Twoje oryginalne zdjęcia, w pełnej rozdzielczości.Nie ingerujemy w pliki i projekty przesłane do realizacji przez użytkownika.

W projekcie możesz używać zdjęć z rozszerzeniem .jpg i .png . 

JPG
Akceptowane pliki w formacie .jpg
30 MB
Maksymalna wielkość przesyłanego pliku to 30 MB
50 MPX
Zalecana rozdzielczość: 50 MPX
Polecamy projektowanie fotoksiążek
w przeglądarce Google Chrome
Pobierz

Fotoksiążka

Błyskawiczne projektowanie

Coraz więcej ludzi cierpi na brak czasu. Wiemy coś o tym i pomyśleliśmy o Was. Wy też możecie stworzyć fotoksiążkę w zaledwie kilka minut używając przycisku Autouzupełnianie.

1.
Zgraj zdjęcia z aparatu do jednego folderu
2.
Wgraj zdjęcia do edytora
3.
Dodaj tyle stron ile planujesz, dodaj układ
4.
Kliknij przycisk "Autouzupełnianie"

Fotoksiążka

sRGB i CMYK

Jaki profil kolorystyczny zastosować w plikach projektów?

Zalecamy wysyłanie plików z profilem RGB. Projekty wysyłane poprzez edytor online z innym profilem kolorystycznym będą automatycznie konwertowane na przestrzeń kolorystyczną RGB, co może skutkować zmianą odcieni kolorów podstawowych.

Dlaczego kolor na monitorze różni się od koloru wydruku?

Kolory na wydruku zawsze będą różnić się od tych na ekranie monitora. Wynika to z przestrzeni barwnych, jakie są wykorzystywane w obrazie cyfrowym i wydruku. Obraz cyfrowy (na monitorze) wyświetla barwy w trybie RGB, natomiast wydruk na papierze wykonywany jest w przestrzeni kolorów CMYK. RGB składa się z trzech kolorów bazowych: czerwonego, zielonego i niebieskiego. Każdy piksel opisany jest przez te trzy składowe. CMYK natomiast składa się z czterech kolorów: cyjan, magenta, żółty, czarny. Wydruk to mieszanka tych czterech składowych kolorów.

Jak maksymalnie dopasować kolor na monitorze i wydruku?

Obraz na monitorze można nieco zbliżyć do tego na wydruku, poprzez odpowiednie skalibrowanie profesjonalnego monitora, jednak jest to trudne do uzyskania przez przeciętnego użytkownika, wręcz niemożliwe. Na postrzeganie kolorów wpływają również: oświetlenie, pora dnia, kolor ścian w pomieszczeniu, rodzaj lamp – zarówno dla wydruku, jak i monitora.

Obraz na monitorze nigdy nie będzie wyglądał tak samo, jak wydruk.

Fotoksiążka

Obszary bezpieczne i spady

Wszelkie wskazówki przedstawione poniżej mają charakter uniwersalny i dają się zastosować w projektowaniu materiałów graficznych w różnych programach graficznych. Przygotowanie projektu według tych wytycznych ma kluczowe znaczenie w procesie wydruku projektu.

Spad jest to obszar o szerokości 3 mm wokół strony. Zadaniem spadu jest zniwelowanie błędów związanych z nieprecyzyjnym cięciem stron (tolerancja błędu w przypadku gilotyn wynosi 1-2 mm).

Fotoksiążka

Usunięcie logo i kodu kreskowego

Usunięcie logo producenta z okładki jest możliwe za dodatkową dopłatą (patrz: Koszyk -> Dodatki). Usunięcie logo nie oznacza usunięcia kody kreskowego. Kod kreskowy będzie nadrukowany na tylnej okładce fotoksiążki oraz na ostatniej stronie wzdłuż linii klejenia.

Fotoksiążka

Czas realizacji fotoksiążek

Zamówienia na fotoksiążki realizujemy w 3 dni robocze + czas dostawy, liczony od następnego dnia roboczego po poprawnym przesłaniu projektu oraz zaksięgowaniu płatności.

Fotoksiążka

Najczęściej zadawane pytania

Jak zamówić ponownie ten sam projekt?

Z kreatora online

Zaloguj się do swojego Konta Użytkownika i przejdź do Historii Zamówień. Odnajdź zamówienie z danym projektem i kliknij "Zamów ponownie" przy danym projekcie. Zostaniesz przekierowany do kreatora online. Po naniesieniu ewentualnych zmian w projekcie, dodaj projekt ponownie do koszyka i zamów.

Z programu Pop Color

Uruchom program do projektowania, następnie kliknij przycisk Otwórz i wybierz określony projekt z listy. Zmodyfikuj projekt wedle własnego uznania i dodaj go do koszyka. Teraz możesz zamówić ponownie projekt.

Jak dodawać kolejne dodatkowe strony?

W prawym dolnym rogu edytora on-line znajduje się przycisk "Menu stron" - możesz dodać aż do 160 stron w jednym projekcie. Edytor otwiera się z domyślną, minimalną liczbą 28 stron.

Jak zamówić kod promocyjny?

Kod promocyjny można wykupić bezpośrednio z Cennika zaznaczając "Kup teraz" przy wybranym produkcie. Zamówienie przeniesie się do koszyka, który należy zamówić i opłacić. Po zaksięgowaniu wpłaty kod będzie dostępny w zakładce Moje zamówienia->Kody promocyjne.

Dlaczego warto wykupić kod promocyjny?

Tylko z kodem można nabyć produkt po promocyjnej cenie. Po wpisaniu  go obok projektu w koszyku cena się wyzeruje a do opłacenia pozostaną wyłącznie koszty transportu. Należy jednak pamiętać, że koszty wysyłki należy opłacić po zamówieniu koszyka z projektem i przypisanym kodem.

Czy mogę odebrać osobiście swoje zamówienie?

Niestety nie. Sklep Uwolnijkolory.pl prowadzi tylko sprzedaż przez internet, nie posiadamy stacjonarnych punktów obsługi klienta. Możemy polecić formę wysyłki Odbiór w punkcie Poczty Polskiej, gdzie paczka będzie czekała w dowolnym, wybranym przez Ciebie urzędzie pocztowym.

Czy można skrócić czas realizacji?

Wszystkie zamówienia staramy się realizować jak najszybciej, jednak nie później niż w terminie przewidzianym w regulaminie. Informację o dacie wysyłki paczki otrzymają Państwo w wiadomości mailowej.

Czy mogę odzyskać usunięty projekt?

Usunięcie projektu jest nieodwracalne, nie ma możliwości przywrócenia usuniętego projektu.

Jak zatrzymać projekt, którego nie chcę teraz zamawiać?

Projekty są przechowywane na naszych serwerach tylko przez pewien czas (zarówno też już zamówione, jak i te jeszcze nie zamówione, które od dłuższego czasu nie były przez Ciebie edytowane). Poinformujemy Cię o konieczności usunięcia Twojego projektu. Jeśli chcesz swój projekt zachować na dłużej, wystarczy że otworzysz projekt i ponownie go zapiszesz w Koszyku.

Czy po złożeniu zamówienia na fotoksiążkę LUX można zmienić kolor i rodzaj okładki?

Tak, ale tylko wtedy kiedy zamówienie nie zostało jeszcze opłacone:

1) W zakładce Moje zamówienia->Twój koszyk, który nie został zamówiony zaznaczając dodatek i zmieniając kolor okładki.

2) W zakładce Moje zamówienia ->Historia zamówień wybierając Dodaj kopię do koszyka. Projekt przeniesie się do zakładki Moje zamówienia-> Twój koszyk.

Jaka jest maksymalna wielkość pliku jaki można wgrać do edytora online?

Maksymalna wielkość pliku jaki można wgrać do edytora online to 30MB w rozdzielczości 50mpx.

Fotokalendarz

Projektowanie on-line

Wideoporadnik na temat projektowania fotokalendarza Uwolnijkolory.pl pomoże Ci z łatwością przejść przez proces tworzenia swojego własnego projektu fotokalendarza. Zobacz film instruktażowy, w którym znajdziesz odpowiedzi na wszystkie nurtujące Cię pytania. Dowiesz się m.in jak dodać zdjęcie do fotokalendarza, jak wstawić własny tekst, jak zaznaczyć święto i wiele innych.

Polecamy projektowanie fotoksiążek
w przeglądarce Google Chrome
Pobierz

Fotokalendarz

Błyskawiczne projektowanie

Coraz więcej ludzi cierpi na brak czasu. Wiemy coś o tym i pomyśleliśmy o Was. Wy też możecie stworzyć fotokalendarz w zaledwie kilka minut używając przycisku Autouzupełnianie.

1.
Zgraj zdjęcia z aparatu do jednego folderu
2.
Wgraj zdjęcia do edytora
3.
Dodaj tyle stron ile planujesz, dodaj układ
4.
Kliknij przycisk "Autouzupełnianie"

Fotokalendarz

Specyfikacja plików

W kreatorze online używane są miniatury Twoich zdjęć, dlatego podczas projektowania będziesz widzieć niezadowalającą jakość zdjęć. Używamy miniatur w celu zwiększenia wydajności kreatora. Do wydruku zostaną użyte Twoje oryginalne zdjęcia, w pełnej rozdzielczości.

W projekcie możesz używać zdjęć z rozszerzeniem .jpg i .png

JPG
Akceptowane pliki w formacie .jpg
30 MB
Maksymalna wielkość przesyłanego pliku to 30 MB
50 MPX
Zalecana rozdzielczość: 50 MPX

Fotokalendarz

sRGB i CMYK

Jaki profil kolorystyczny zastosować w plikach projektów?

Zalecamy wysyłanie plików z profilem RGB. Projekty wysyłane poprzez aplikację Printbox z innym profilem kolorystycznym będą automatycznie konwertowane na przestrzeń kolorystyczną RGB, co może skutkować zmianą odcieni kolorów podstawowych.

Dlaczego kolor na monitorze różni się od koloru wydruku?

Kolory na wydruku zawsze będą różnić się od tych na ekranie monitora. Wynika to z przestrzeni barwnych, jakie są wykorzystywane w obrazie cyfrowym i wydruku. Obraz cyfrowy (na monitorze) wyświetla barwy w trybie RGB, natomiast wydruk na papierze wykonywany jest w przestrzeni kolorów CMYK. RGB składa się z trzech kolorów bazowych: czerwonego, zielonego i niebieskiego. Każdy piksel opisany jest przez te trzy składowe. CMYK natomiast składa się z czterech kolorów: cyjan, magenta, żółty, czarny. Wydruk to mieszanka tych czterech składowych kolorów.

Jak maksymalnie dopasować kolor na monitorze i wydruku?

Obraz na monitorze można nieco zbliżyć do tego na wydruku, poprzez odpowiednie skalibrowanie profesjonalnego monitora, jednak jest to trudne do uzyskania przez przeciętnego użytkownika, wręcz niemożliwe. Na postrzeganie kolorów wpływają również: oświetlenie, pora dnia, kolor ścian w pomieszczeniu, rodzaj lamp – zarówno dla wydruku, jak i monitora.

Obraz na monitorze nigdy nie będzie wyglądał tak samo, jak wydruk.

Fotokalendarz

Usunięcie logo i kodu kreskowego

Usunięcie logo producenta z okładki jest możliwe za dodatkową dopłatą (patrz: Koszyk -> kolumna Dodatki), natomiast nie jest możliwe usunięcie kodu kreskowego. Kod kreskowy jest niezbędny w procesie produkcyjnym. W fotokalendarzu kod kreskowy będzie nadrukowany z przodu na okładce.

Fotokalendarz

Czas realizacji fotokalendarzy

Zamówienia na fotokalendarze A3 i A4 realizujemy w 24h + czas dostawy, liczony od następnego dnia roboczego po poprawnym przesłaniu projektu oraz zaksięgowaniu płatności.

Zamówienia na fotokalendarze XXL realizujemy w 3 dni robocze + czas dostawy, liczony od następnego dnia roboczego po poprawnym przesłaniu projektu oraz zaksięgowaniu płatności.

Fotokalendarz

Najczęściej zadawane pytania

Jak zamówić ponownie ten sam projekt?

Z kreatora online

Zaloguj się do swojego Konta Użytkownika i przejdź do Historii Zamówień. Odnajdź zamówienie z danym projektem i kliknij "Zamów ponownie" przy danym projekcie. Zostaniesz przekierowany do kreatora online. Po naniesieniu ewentualnych zmian w projekcie, dodaj projekt ponownie do koszyka i zamów. Pamiętaj! Nie zamawiaj w ten sposób projektu na następny rok kalendarzowy. Rok przy kopiowaniu nie zmieni się na aktualny.

Jak zamówić kod promocyjny?

Kod promocyjny można wykupić bezpośrednio z Cennika zaznaczając "Kup teraz" przy wybranym produkcie. Zamówienie przeniesie się do koszyka, który należy zamówić i opłacić. Po zaksięgowaniu wpłaty kod będzie dostępny w zakładce Moje zamówienia->Kody promocyjne.

Dlaczego warto wykupić kod promocyjny?

Tylko z kodem można nabyć produkt po promocyjnej cenie. Po wpisaniu  go obok projektu w koszyku cena się wyzeruje a do opłacenia pozostaną wyłącznie koszty transportu. Należy jednak pamiętać, że koszty wysyłki należy opłacić po zamówieniu koszyka z projektem i przypisanym kodem.

Czy mogę odebrać osobiście swoje zamówienie?

Niestety nie. Sklep Uwolnijkolory.pl prowadzi tylko sprzedaż przez internet, nie posiadamy stacjonarnych punktów obsługi klienta. Możemy polecić formę wysyłki Odbiór w punkcie Poczty Polskiej, gdzie paczka będzie czekała w dowolnym, wybranym przez Ciebie urzędzie pocztowym.

Czy można skrócić czas realizacji?

Wszystkie zamówienia staramy się realizować jak najszybciej, jednak nie później niż w terminie przewidzianym w regulaminie. Informację o dacie wysyłki paczki otrzymają Państwo w wiadomości mailowej.

Czy można połączyć moje zamówienia w jedną paczkę?

Cały proces realizacji zamówienia jest zautomatyzowany i nie ma możliwości połączenia w jedną paczkę zamówień złożonych w różnych Koszykach. Jeśli chcesz, aby produkty przyszły w jednej paczce, zamów je w jednym Koszyku.

Czy mogę odzyskać usunięty projekt?

Usunięcie projektu jest nieodwracalne, nie ma możliwości przywrócenia usuniętego projektu.

Jak zatrzymać projekt, którego nie chcę teraz zamawiać?

Projekty są przechowywane na naszych serwerach tylko przez pewien czas (zarówno też już zamówione, jak i te jeszcze nie zamówione, które od dłuższego czasu nie były przez Ciebie edytowane). Poinformujemy Cię o konieczności usunięcia Twojego projektu. Jeśli chcesz swój projekt zachować na dłużej, wystarczy że otworzysz projekt i ponownie go zapiszesz w Koszyku.

Fotoalbum

Projektowanie online

Fotoalbum w kreatorze online

Jeśli masz trudności ze stworzeniem projektu swojej fotoalbumu w aplikacji online, zapraszamy do obejrzenia filmu instruktażowego. Znajdziesz w nim odpowiedzi na pytania: Jak dodać własny tekst do fotoalbumu? Jak dodać kolejną stronę do fotoalbumu? Jak zmienić układ zdjęć? Jak dodać ramkę i maskę do zdjęcia? oraz wiele innych.

Projektowanie fotoalbumu jeszcze nigdy nie było tak proste!

  1. Wybierz szablon fotoalbumu. Do wyboru masz ponad 30 gotowych szablonów z różnych kategorii.
  2. Przejdź do edytora, dodaj zdjęcia, kliparty, napisy i teksty. Jeśli podoba się Tobie zaproponowany przez nas wzór skorzystaj z niego.
  3. Dodaj projekt do koszyka. Zamów i gotowe!

Fotoalbum

Specyfikacja plików

W kreatorze online używane są miniatury Twoich zdjęć, dlatego podczas projektowania będziesz widzieć niezadowalającą jakość zdjęć. Używamy miniatur w celu zwiększenia wydajności kreatora. Do wydruku zostaną użyte Twoje oryginalne zdjęcia, w pełnej rozdzielczości.Nie ingerujemy w pliki i projekty przesłane do realizacji przez użytkownika.

JPG i PNG
Akceptowane pliki w formacie .jpg i .png
30 MB
Maksymalna wielkość przesyłanego pliku to 30 MB
50 MPX
Zalecana rozdzielczość: 50 MPX
Polecamy projektowanie fotoksiążek
w przeglądarce Google Chrome
Pobierz

Fotoalbum

Błyskawiczne projektowanie

Coraz więcej ludzi cierpi na brak czasu. Wiemy coś o tym i pomyśleliśmy o Was. Wy też możecie stworzyć fotoksiążkę w zaledwie kilka minut używając przycisku Autouzupełnianie.

1.
Zgraj zdjęcia z aparatu do jednego folderu
2.
Wgraj zdjęcia do edytora
3.
Dodaj tyle stron ile planujesz, dodaj układ
4.
Kliknij przycisk "Autouzupełnianie"

Fotoalbum

sRGB i CMYK

Jaki profil kolorystyczny zastosować w plikach projektów?

Zalecamy wysyłanie plików z profilem RGB. Projekty wysyłane poprzez aplikację Printbox z innym profilem kolorystycznym będą automatycznie konwertowane na przestrzeń kolorystyczną RGB, co może skutkować zmianą odcieni kolorów podstawowych.

Dlaczego kolor na monitorze różni się od koloru wydruku?

Kolory na wydruku zawsze będą różnić się od tych na ekranie monitora. Wynika to z przestrzeni barwnych, jakie są wykorzystywane w obrazie cyfrowym i wydruku. Obraz cyfrowy (na monitorze) wyświetla barwy w trybie RGB, natomiast wydruk na papierze wykonywany jest w przestrzeni kolorów CMYK. RGB składa się z trzech kolorów bazowych: czerwonego, zielonego i niebieskiego. Każdy piksel opisany jest przez te trzy składowe. CMYK natomiast składa się z czterech kolorów: cyjan, magenta, żółty, czarny. Wydruk to mieszanka tych czterech składowych kolorów.

Jak maksymalnie dopasować kolor na monitorze i wydruku?

Obraz na monitorze można nieco zbliżyć do tego na wydruku, poprzez odpowiednie skalibrowanie profesjonalnego monitora, jednak jest to trudne do uzyskania przez przeciętnego użytkownika, wręcz niemożliwe. Na postrzeganie kolorów wpływają również: oświetlenie, pora dnia, kolor ścian w pomieszczeniu, rodzaj lamp – zarówno dla wydruku, jak i monitora. Obraz na monitorze nigdy nie będzie wyglądał tak samo, jak wydruk.

Fotoalbum

Obszar bezpieczny i spady

Wszelkie wskazówki przedstawione poniżej mają charakter uniwersalny i dają się zastosować w projektowaniu materiałów graficznych w różnych programach graficznych. Przygotowanie projektu według tych wytycznych ma kluczowe znaczenie w procesie wydruku projektu.

Spad jest to obszar o szerokości 3 mm wokół strony. Zadaniem spadu jest zniwelowanie błędów związanych z nieprecyzyjnym cięciem stron (tolerancja błędu w przypadku gilotyn wynosi 1-2 mm).

Fotoalbum

Czas realizacji fotoalbumów

Zamówienia na fotoalbumy realizujemy w 4 dni robocze + czas dostawy, liczony od następnego dnia roboczego po poprawnym przesłaniu projektu oraz zaksięgowaniu płatności.

Fotoalbum

Najczęściej zadawane pytania

Jak zamówić ponownie ten sam projekt?

Z kreatora online

Zaloguj się do swojego Konta Użytkownika i przejdź do Historii Zamówień. Odnajdź zamówienie z danym projektem i kliknij "Zamów ponownie" przy danym projekcie. Zostaniesz przekierowany do kreatora online. Po naniesieniu ewentualnych zmian w projekcie, dodaj projekt ponownie do koszyka i zamów.

Jak dodawać kolejne dodatkowe strony?

W prawym dolnym rogu edytora on-line znajduje się przycisk "Menu stron" - możesz dodać aż do 40 stron w jednym projekcie. Edytor otwiera się z domyślną, minimalną liczbą 20 stron.

Jak zamówić kod promocyjny?

Kod promocyjny można wykupić bezpośrednio z Cennika zaznaczając "Kup teraz" przy wybranym produkcie. Zamówienie przeniesie się do koszyka, który należy zamówić i opłacić. Po zaksięgowaniu wpłaty kod będzie dostępny w zakładce Moje zamówienia->Kody promocyjne.

Dlaczego warto wykupić kod promocyjny?

Tylko z kodem można nabyć produkt po promocyjnej cenie. Po wpisaniu go obok projektu w koszyku cena się wyzeruje a do opłacenia pozostaną wyłącznie koszty transportu. Należy jednak pamiętać, że koszty wysyłki należy opłacić po zamówieniu koszyka z projektem i przypisanym kodem.

Czy mogę odebrać osobiście swoje zamówienie?

Niestety nie. Sklep Uwolnijkolory.pl prowadzi tylko sprzedaż przez internet, nie posiadamy stacjonarnych punktów obsługi klienta. Możemy polecić formę wysyłki Odbiór w punkcie Poczty Polskiej, gdzie paczka będzie czekała w dowolnym, wybranym przez Ciebie urzędzie pocztowym.

Czy można skrócić czas realizacji?

Wszystkie zamówienia staramy się realizować jak najszybciej, jednak nie później niż w terminie przewidzianym w regulaminie. Informację o dacie wysyłki paczki otrzymają Państwo w wiadomości mailowej.

Czy mogę odzyskać usunięty projekt?

Usunięcie projektu jest nieodwracalne, nie ma możliwości przywrócenia usuniętego projektu.

Jak zatrzymać projekt, którego nie chcę teraz zamawiać?

Projekty są przechowywane na naszych serwerach tylko przez pewien czas (zarówno też już zamówione, jak i te jeszcze nie zamówione, które od dłuższego czasu nie były przez Ciebie edytowane).

Poinformujemy Cię o konieczności usunięcia Twojego projektu. Jeśli chcesz swój projekt zachować na dłużej, wystarczy że otworzysz projekt i ponownie go zapiszesz w Koszyku.

Jaka jest maksymalna wielkość pliku jaki można wgrać do edytora online?

Maksymalna wielkość pliku jaki można wgrać do edytora online to 30MB w rozdzielczości 50mpx.

Fotoobraz

Projektowanie on-line

Projektowanie fotoobrazu na płótnie w aplikacji online Uwolnijkolory.pl jest łatwe i przyjemne. Do gotowego szablonu wstaw swoje zdjęcie, dodaj tekst i klipart. Obraz gotowy!

Fotoobraz

Obszary bezpieczne

Pamiętaj, aby rozciągnąć zdjęcie na całym obszarze widocznym w aplikacji. Na obszarze bezpiecznym - nie należy umieszczać ważnych elementów projektu: twarzy, tekstu itp. Obszar ten to tzw. zawijka służąca do naciągnięcia płótna na ramy i może nie być widoczna po naciągnięciu.

Fotoobraz

Specyfikacja plików

Zalecana rozdzielczość dla danego formatu przedstawia się następująco wg poniższej tabeli.

Format Rozdzielczość DPI
30x30 2953x2953 px 250 dpi
40x30 3937x2953 px 250 dpi
30x40 2953x3937 px 250 dpi
40x40 3937x3937 px 250 dpi
50x50 3937x3937 px 200 dpi
60x40 4724x3150 px 200 dpi
40x60 3150x4724 px 200 dpi
70x50 5512x3937 px 200 dpi
50x70 3937x5512 px 200 dpi
100x70 6693x4685 px 170 dpi
70x100 4685x6693 px 170 dpi

Fotoobraz

sRGB i CMYK

Jaki profil kolorystyczny zastosować w plikach projektów?

Zalecamy wysyłanie plików z profilem RGB. Projekty wysyłane poprzez aplikację Printbox z innym profilem kolorystycznym będą automatycznie konwertowane na przestrzeń kolorystyczną RGB, co może skutkować zmianą odcieni kolorów podstawowych.

Dlaczego kolor na monitorze różni się od koloru wydruku?

Kolory na wydruku zawsze będą różnić się od tych na ekranie monitora. Wynika to z przestrzeni barwnych, jakie są wykorzystywane w obrazie cyfrowym i wydruku. Obraz cyfrowy (na monitorze) wyświetla barwy w trybie RGB, natomiast wydruk na papierze wykonywany jest w przestrzeni kolorów CMYK. RGB składa się z trzech kolorów bazowych: czerwonego, zielonego i niebieskiego. Każdy piksel opisany jest przez te trzy składowe. CMYK natomiast składa się z czterech kolorów: cyjan, magenta, żółty, czarny. Wydruk to mieszanka tych czterech składowych kolorów.

Jak maksymalnie dopasować kolor na monitorze i wydruku?

Obraz na monitorze można nieco zbliżyć do tego na wydruku, poprzez odpowiednie skalibrowanie profesjonalnego monitora, jednak jest to trudne do uzyskania przez przeciętnego użytkownika, wręcz niemożliwe. Na postrzeganie kolorów wpływają również: oświetlenie, pora dnia, kolor ścian w pomieszczeniu, rodzaj lamp – zarówno dla wydruku, jak i monitora.

Obraz na monitorze nigdy nie będzie wyglądał tak samo, jak wydruk.

Fotoobraz

Czas realizacji fotoobrazów

Zamówienia na fotoobrazy realizujemy w 4 dni robocze + czas dostawy, liczone od następnego dnia roboczego po poprawnym przesłaniu projektu oraz zaksięgowaniu płatności.

Fotoobraz

Najczęściej zadawane pytania

Jak zamówić ponownie ten sam projekt?

Z kreatora online

Zaloguj się do swojego Konta Użytkownika i przejdź do Historii Zamówień. Odnajdź zamówienie z danym projektem i kliknij "Zamów ponownie" przy danym projekcie. Zostaniesz przekierowany do kreatora online. Po naniesieniu ewentualnych zmian w projekcie, dodaj projekt ponownie do koszyka i zamów.

Jak zamówić kod promocyjny?

Kod promocyjny można wykupić bezpośrednio z Cennika zaznaczając "Kup teraz" przy wybranym produkcie. Zamówienie przeniesie się do koszyka, który należy zamówić i opłacić. Po zaksięgowaniu wpłaty kod będzie dostępny w zakładce Moje zamówienia->Kody promocyjne.

Dlaczego warto wykupić kod promocyjny?

Kod promocyjny można wykupić bezpośrednio z Cennika zaznaczając "Kup teraz" przy wybranym produkcie. Zamówienie przeniesie się do koszyka, który należy zamówić i opłacić. Po zaksięgowaniu wpłaty kod będzie dostępny w zakładce Moje zamówienia->Kody promocyjne.

Dlaczego warto wykupić kod promocyjny?

Niestety nie. Sklep Uwolnijkolory.pl prowadzi tylko sprzedaż przez internet, nie posiadamy stacjonarnych punktów obsługi klienta. Możemy polecić formę wysyłki Odbiór w punkcie Poczty Polskiej, gdzie paczka będzie czekała w dowolnym, wybranym przez Ciebie urzędzie pocztowym.

Czy można skrócić czas realizacji?

Wszystkie zamówienia staramy się realizować jak najszybciej, jednak nie później niż w terminie przewidzianym w regulaminie. Informację o dacie wysyłki paczki otrzymają Państwo w wiadomości mailowej.

Czy można połączyć moje zamówienia w jedną paczkę?

Cały proces realizacji zamówienia jest zautomatyzowany i nie ma możliwości połączenia w jedną paczkę zamówień złożonych w różnych Koszykach. Jeśli chcesz, aby produkty przyszły w jednej paczce, zamów je w jednym Koszyku.

Jak zatrzymać projekt, którego nie chcę teraz zamawiać?

Projekty są przechowywane na naszych serwerach tylko przez pewien czas (zarówno też już zamówione, jak i te jeszcze nie zamówione, które od dłuższego czasu nie były przez Ciebie edytowane). Poinformujemy Cię o konieczności usunięcia Twojego projektu. Jeśli chcesz swój projekt zachować na dłużej, wystarczy że otworzysz projekt i ponownie go zapiszesz w Koszyku.

Fotokubek

Projektowanie on-line

Projektowanie fotokubka jeszcze nigdy nie było tak proste!

  1. Wybierz szablon i rodzaj kubka. Do wyboru masz kubek tradycyjny, w którym możesz zmienić kolor środka i magiczny zmieniający kolor pod wpływem temperatury.

  2. Przejdź do edytora, dodaj zdjęcie, kliparty i napisy. Jeśli podoba się Tobie zaproponowany przez nas wzór skorzystaj z niego.

  3. Dodaj projekt do koszyka i w przypadku kubka tradycyjnego wybierz kolor wnętrza!

  4. Zamów i gotowe!

Polecamy projektowanie fotoksiążek
w przeglądarce Google Chrome
Pobierz

Fotokubek

Specyfikacja plików

W kreatorze online używane są miniatury Twoich zdjęć, dlatego podczas projektowania będziesz widzieć niezadowalającą jakość zdjęć. Używamy miniatur w celu zwiększenia wydajności kreatora. Do wydruku zostaną użyte Twoje oryginalne zdjęcia, w pełnej rozdzielczości.

JPG
Akceptowane pliki w formacie .jpg
30 MB
Maksymalna wielkość przesyłanego pliku to 30 MB
50 MPX
Zalecana rozdzielczość: 50 MPX

W projekcie możesz używać zdjęć z rozszerzeniem .jpg

Fotokubek

sRGB i CMYK

Jaki profil kolorystyczny zastosować w plikach projektów?

Zalecamy wysyłanie plików z profilem RGB. Projekty wysyłane poprzez aplikację Printbox z innym profilem kolorystycznym będą automatycznie konwertowane na przestrzeń kolorystyczną RGB, co może skutkować zmianą odcieni kolorów podstawowych.

Dlaczego kolor na monitorze różni się od koloru wydruku?

Kolory na wydruku zawsze będą różnić się od tych na ekranie monitora. Wynika to z przestrzeni barwnych, jakie są wykorzystywane w obrazie cyfrowym i wydruku. Obraz cyfrowy (na monitorze) wyświetla barwy w trybie RGB, natomiast wydruk na papierze wykonywany jest w przestrzeni kolorów CMYK. RGB składa się z trzech kolorów bazowych: czerwonego, zielonego i niebieskiego. Każdy piksel opisany jest przez te trzy składowe. CMYK natomiast składa się z czterech kolorów: cyjan, magenta, żółty, czarny. Wydruk to mieszanka tych czterech składowych kolorów.

Jak maksymalnie dopasować kolor na monitorze i wydruku?

Obraz na monitorze można nieco zbliżyć do tego na wydruku, poprzez odpowiednie skalibrowanie profesjonalnego monitora, jednak jest to trudne do uzyskania przez przeciętnego użytkownika, wręcz niemożliwe. Na postrzeganie kolorów wpływają również: oświetlenie, pora dnia, kolor ścian w pomieszczeniu, rodzaj lamp – zarówno dla wydruku, jak i monitora.

Obraz na monitorze nigdy nie będzie wyglądał tak samo, jak wydruk.

Fotokubek

Czas realizacji fotokubków

Zamówienia na fotokubki realizujemy w 4 dni robocze + czas dostawy, liczone od następnego dnia roboczego po poprawnym przesłaniu projektu oraz zaksięgowaniu płatności.

Fotokubek

Najczęściej zadawane pytania

Jak zamówić ponownie ten sam projekt?

Z kreatora online

Zaloguj się do swojego Konta Użytkownika i przejdź do Historii Zamówień. Odnajdź zamówienie z danym projektem i kliknij "Zamów ponownie" przy danym projekcie. Zostaniesz przekierowany do kreatora online. Po naniesieniu ewentualnych zmian w projekcie, dodaj projekt ponownie do koszyka i zamów.

Jak zamówić kod promocyjny?

Kod promocyjny można wykupić bezpośrednio z Cennika zaznaczając "Kup teraz" przy wybranym produkcie. Zamówienie przeniesie się do koszyka, który należy zamówić i opłacić. Po zaksięgowaniu wpłaty kod będzie dostępny w zakładce Moje zamówienia->Kody promocyjne.

Dlaczego warto wykupić kod promocyjny?

Tylko z kodem można nabyć produkt po promocyjnej cenie. Po wpisaniu  go obok projektu w koszyku cena się wyzeruje a do opłacenia pozostaną wyłącznie koszty transportu. Należy jednak pamiętać, że koszty wysyłki należy opłacić po zamówieniu koszyka z projektem i przypisanym kodem.

Czy mogę odebrać osobiście swoje zamówienie?

Niestety nie. Sklep Uwolnijkolory.pl prowadzi tylko sprzedaż przez internet, nie posiadamy stacjonarnych punktów obsługi klienta. Możemy polecić formę wysyłki Odbiór w punkcie Poczty Polskiej, gdzie paczka będzie czekała w dowolnym, wybranym przez Ciebie urzędzie pocztowym.

Czy można skrócić czas realizacji?

Wszystkie zamówienia staramy się realizować jak najszybciej, jednak nie później niż w terminie przewidzianym w regulaminie. Informację o dacie wysyłki paczki otrzymają Państwo w wiadomości mailowej.

Czy można połączyć moje zamówienia w jedną paczkę?

Cały proces realizacji zamówienia jest zautomatyzowany i nie ma możliwości połączenia w jedną paczkę zamówień złożonych w różnych Koszykach.

UWAGA!

Fotokubków nie łączymy z innymi zamówieniami. Należy je zamówić w osobnym koszyku.

Czy mogę odzyskać usunięty projekt?

Usunięcie projektu jest nieodwracalne, nie ma możliwości przywrócenia usuniętego projektu.

Jak zatrzymać projekt, którego nie chcę teraz zamawiać?

Projekty są przechowywane na naszych serwerach tylko przez pewien czas (zarówno też już zamówione, jak i te jeszcze nie zamówione, które od dłuższego czasu nie były przez Ciebie edytowane). Poinformujemy Cię o konieczności usunięcia Twojego projektu. Jeśli chcesz swój projekt zachować na dłużej, wystarczy że otworzysz projekt i ponownie go zapiszesz w Koszyku.

Wizytówki

Projektowanie on-line

Dobry projekt wizytówki to klucz do sukcesu Twojej firmy. Zdobądź więcej kontaktów biznesowych i zaprojektuj wizytówkę w naszej aplikacji online.

W biznesie liczy się czas - z naszą aplikacją projekt wykonasz w 3 minuty . Obejrzyj krótkie filmiki instruktażowe a zobaczysz, że projektowanie jeszcze nigdy nie było tak proste!

Projektowanie on-line krok po kroku:

  1. Wybierz szablon oraz format swojej wizytówki na podstronie: www.uwolnijkolory.pl/wizytowki
  2. Wpisz własne dane, spersonalizuj szablon według własnych potrzeb
  3. Jeśli wszystko gotowe, kliknij 'Koszyk', aby dodać projekt do koszyka
  4. W koszyku możesz skopiować projekt, aby stworzyć wizytówkę dla kolejnego pracownika.
  5. Do koszyka możesz dodać kolejny projekt lub produkt, albo też finalizować zamówienie, klikając przycisk 'Zamów'.

Jak zamówić wizytówki z własnego projektu?

Jak zamówić wizytówki korzystając z gotowych szablonów?

Jak zaprojektować wizytówkę w orientacji pionowej?

Wizytówki

Obszary bezpieczne i spady

Obszar bezpieczny oznacza przestrzeń, na której można umieścić dowolne elementy kompozycji swojego projektu bez obawy, że zostaną one docięte w procesie produkcji. Nie należy umieszczać ważnych elementów poza linią przerywaną wyznaczającą obszar bezpieczny. Daje to gwarancję, że żaden ważny element projektu nie zostanie przycięty.

Spad to część obszaru druku, które podczas procesu cięcia wizytówek są odcinane w celu uzyskania określonego formatu. Wynosi on 3 mm szerokości (tolerancja błędu w przypadku gilotyn wynosi 1-2 mm).Warto tu podkreślić, że w edytorze spady są niewidoczne (są poza widocznym slajdem z projektem)! Kreator jest intuicyjny i po umieszczeniu własnego projektu na szarym tle blisko linii cięcia sam rozciąga projekt uwzględniając spady - pojawi się wówczas obramowanie poza szarym obszarem.

1. Pole tekstowe w tym przypadku zostało umieszczone prawidłowo w obszarze projektu:

img

2. Pole tekstowe na poniższym przykładzie zostało błędnie umieszczone poza marginesem. Pojawił się komunikat, który ostrzega, że ten element może zostać obcięty podczas produkcji.

img

Linia cięcia - oznacza miejsce, w którym wizytówka będzie cięta. Margines błędu cięcia to 1-2 mm. Należy pamiętać, aby nie umieszczać ważnych elementów projektu w pobliżu linii cięcia.

Wizytówki

Druk czcionek z plików .jpg

W projektach wizytówek polecamy wpisywanie wszystkich tekstów za pomocą funkcji w kreatorze do projektowania. Jeśli wstawisz teksty w postaci zdjęć .jpg, jakość wydruku będzie znacznie gorsza niż w przypadku tekstów dodanych w kreatorze. Teksty dodawane w kreatorze są przekazywane do druku w postaci krzywych, dlatego jakość ich wydruku będzie znacznie lepsza.

Aby zamówić swój projekt wizytówki w pliku .jpg lub .png wgraj go za pomocą przycisku „Dodaj zdjęcia”. Pamiętaj, że aby jakość dodawanego pliku była jak najlepsza, plik .jpg powinien posiadać rozdzielczość 300 dpi oraz być zapisany w przestrzeni barw RGB. Pliki CMYK są zamieniane na RGB w chwili ich załadowania do edytora, co może powodować zniekształcanie kolorów. Najlepiej więc, jeśli pliki CMYK klient zmieni na RGB przed dodaniem ich do edytora, dzięki czemu kolorystyka będzie jak najlepiej odwzorowana. Sugerujemy, aby rozmiar pliku odpowiadał faktycznej wielkości - 96x56 mm dla formatu 90x50 oraz 91x61 mm dla formatu 85x55. Podczas przygotowywania własnego projektu pamiętaj o uwzględnieniu 3 mm spadów (fragment projektu, który w procesie produkcyjnym zostanie przycięty) oraz o bezpiecznym oddaleniu ważnych elementów projektu od linii cięcia, biorąc pod uwagę granicę błędu 1-2 mm.

WAŻNE: Pamiętaj, aby w edytorze Twój projekt był rozciągnięty na całą wysokość i szerokość, do zewnętrznej krawędzi spadów. W przeciwnym wypadku w procesie docinania wydruku mogą pozostać paski z fragmentami tła znajdującego się pod Twoim projektem. Dla ułatwienia możesz skorzystać z gotowego układu znajdującego się w zakładce ‘Układy’ w lewym panelu lub z linijek pomocniczych, które wskażą Ci krawędzie spadów oraz wyrównanie pola z Twoim zdjęciem w stosunku do pozostałych obiektów na projekcie lub do środka całego projektu. Dodatkowo, klikając na ‘uchwyty’ do zmiany wysokości/szerokości pola na zdjęcie, zobaczysz faktyczne wymiary tego zdjęcia podane w milimetrach.

Wizytówki

Pole tekstowe i zdjęcia

Pole tekstowe

Aby stworzyć pole tekstowe kliknij przycisk „Tekst”. Na projekcie pojawi się puste pole tekstowe, które możesz edytować klikając na nie. W polu tekstowym możesz wybrać jedną z wielu dostępnych czcionek, zmienić jej rozmiar, kolor, wielkość lub (niedostępne w niektórych fontach): pogrubienie, pochylenie lub podkreślenie. Z menu podręcznego możesz także zmienić wyrównanie: do lewej, prawej lub do środka lub usunąć całe pole tekstowe. Dodatkowo możesz zmienić położenie pola tekstowego – góra, dół. Nie wszystkie fonty dostępne w edytorze obsługują wszystkie symbole (nie każdy font obsługuje polskie znaki, cyrylicę itp.). Jeśli dany font nie obsługuje danego znaku, wówczas zostanie on zamieniony na domyślny Times New Roman. Teksty domyślnie umieszczone na szablonach mogą być jedynie tekstami przykładowymi (np. “Jan Kowalski”, “właściciel”), pamiętaj aby uzupełnić te pola własnymi danymi, a zbędne możesz usunąć :-)

Zdjęcia

Jeśli chcesz dodać do swojego projektu logo lub zdjęcie - skorzystaj z przycisku “Dodaj zdjęcie”. Pasek postępu w lewym panelu poinformuje Cię o momencie, kiedy wszystkie dodane zdjęcia zostaną prawidłowo przesłane na serwer. Przed zapisem projektu cierpliwie poczekaj aż wszystkie użyte w projekcie zdjęcia zostaną prawidłowo wgrane do aplikacji. Edytor automatycznie poinformuje Cię, jeśli dodany plik jest zbyt słabej jakości (na zdjęciu będzie widoczna pomarańczowa ikonka 'i'). Akceptowany format pliku to .jpg lub .png. Pamiętaj jednak, że nie każdy plik graficzny obsługuje przezroczystość (prawidłowo działa to na plikach .png)! Możesz dodać dowolną ilość zdjęć. Na zdjęciu masz możliwość dodatkowych opcji takich jak: zmiana kadrowania, pomniejszenie, powiększenie, obrót, odbicie lustrzane, zmiana poziomu jasności i kontrastu, zmianę przezroczystości (krycie) oraz operacje na warstwach i wyrównania względem innych obiektów. Możesz dodać ramki i maski, a także zmienić zdjęcie na czarno-białe lub sepia.

Wizytówki

Zaznaczanie i zmiana położenia kilku pól tekstowych lub kilku elementów projektu równocześnie

Zaznaczanie kilka pól tekstowych lub kilka elementów

Aby zaznaczyć kilka pól tekstowych zaznacz je wszystkie, przeciągając myszką ze wciśniętym lewym klawiszem myszki.

Zmiana położenie kilku pól tekstowych lub elementów projektu równocześnie

Aby zmienić położenie kilku pól tekstowych równocześnie zaznacz je, a następnie przesuń w wybrane miejsce. Dodatkowo masz możliwość wyśrodkowania, wyrównania do lewej lub prawej strony kilku elementów kompozycji (tekstów, zdjęć, klipartów, kształtów) równocześnie, a także edycję fontów.

Wizytówki

Tła i kliparty

Tła

Jeśli chcesz zmienić tło w projekcie, możesz uczynić to, przechodząc do zakładki “Tła’ w lewym panelu edytora.. Aby wstawić lub zmienić tło, przeciągnij je na obszar roboczy projektu lub kliknij dwukrotnie na jego miniaturkę. Aby powrócić do poprzedniego tła, kliknij przycisk “Cofnij”.

Kliparty

Podczas projektowania możesz skorzystać z dostępnej bazy tematycznej klipartów. Aby dodać klipart do projektu, przeciągnij go na obszar roboczy w wybrane miejsce lub kliknij dwukrotnie na jego miniaturkę. Kliparty możesz dowolnie obracać, zmieniać ich rozmiar czy stopień przezroczystości. W zakładce 'Kliparty' znajdują się również proste kształty, jak kwadrat czy elipsa. W menu podręcznym możesz zmienić ich kolor, dodać obrys, zmienić stopień przezroczystości, a w przypadku kwadratu także “zaokrąglić rogi”. Dodatkowo przy klipartach kalendarzyk, który można umieścić na tylnej stronie wizytówki.

Wizytówki

Podgląd i zapisywanie projektu

Podgląd

Aby zobaczyć, jak prezentuje się Twój projekt, kliknij “Podgląd”. Na etapie podglądu możesz wrócić do projektowania, klikając przycisk „Edytuj” i poprawić ewentualne błędy.

Zapisywanie projektu

Aby zapisać projekt, kliknij przycisk “Do koszyka”. Aby powrócić do zapisanego projektu, zaloguj się na swoje konto w serwisie Uwolnijkolory, następnie przejdź do zakładki “Moje zamówienia” → Twój koszyk. Możesz dowolnie edytować swój projekt lub go usunąć. Pamiętaj, że usunięcie projektu jest nieodwracalne.

Wizytówki

sRGB i CMYK

Dlaczego kolor na monitorze różni się od koloru wydruku?

Kolory na wydruku zawsze będą różnić się od tych na ekranie monitora. Wynika to z przestrzeni barwnych, jakie są wykorzystywane w obrazie cyfrowym i wydruku. Obraz cyfrowy (na monitorze) wyświetla barwy w trybie sRGB, natomiast wydruk na papierze wykonywany jest w przestrzeni kolorów CMYK. sRGB składa się z trzech kolorów bazowych: czerwonego, zielonego i niebieskiego. Każdy piksel opisany jest przez te trzy składowe. CMYK natomiast składa się z czterech kolorów: cyjan, magenta, żółty, czarny. Wydruk to mieszanka tych czterech składowych kolorów.

Jak maksymalnie dopasować kolor na monitorze i wydruku?

Obraz na monitorze można nieco zbliżyć Do tego na wydruku, poprzez odpowiednie skalibrowanie profesjonalnego monitora, jednak jest to trudne do uzyskania przez przeciętnego użytkownika, wręcz niemożliwe. Na postrzeganie kolorów wpływają również: oświetlenie, pora dnia, kolor ścian w pomieszczeniu, rodzaj lamp – zarówno dla wydruku, jak i monitora. Obraz na monitorze nigdy nie będzie wyglądał tak samo, jak wydruk.

Jaki profil kolorystyczny zastosować w plikach projektu wizytówek?

Zalecamy wysyłanie plików z profilem SRGB. Projekty wysyłane poprzez aplikację Printbox z innym profilem kolorystycznym będą automatycznie konwertowane na przestrzeń kolorystyczną SRGB, co może skutkować zmianą odcieni kolorów podstawowych.

Wizytówki

Druk i papier

Druk i papier

W Uwolnijkolory posiadamy high-endowe prasy drukarskie marki Xerox, dzięki którym zapewniamy naszym Klientom światową jakość cyfrowego druku. Wizytówki Uwolnijkolory drukowane są obustronnie w pełnym kolorze, na kredowym papierze o gramaturze aż 350 g/m i to bez dodatkowych kosztów.

Druk dwustronny

Wszystkie wizytówki drukowane są obustronnie w pełnym kolorze, bez żadnych dodatkowych kosztów. Jeśli chcesz, aby druk był tylko z jednej strony, zmień kolor tła na biały i usuń wszystkie niepotrzebne elementy.

Laminowanie wizytówek

W ofercie wizytówek Uwolnijkolory możesz znaleźć dwa rodzaje laminatu: błyszczący lub matowy. Opcja dostępna jest jako dodatek, którym możesz uszlachetnić swoją wizytówkę. Wybór laminatu odbywa się w koszyku. Usługa laminowania realizowana jest za dodatkową opłatą. Prosimy zapoznać się z cennikiem.

Czy logo Uwolnijkolory umieszczane jest na produkcie?

Nie. Nasze produkty nie posiadają logo Uwolnijkolory. Wiemy, że chcesz, aby wizytówki promowały TWÓJ biznes, a nie nasz! :) Produkty oznakowane logiem Uwolnijkolory używane są tylko dla celu prezentacji oferty lub jako darmowe próbki.

Wizytówki

Czas realizacji wizytówek

Zamówienia na wizytówki realizujemy w 24h + czas dostawy, liczone od następnego dnia roboczego po poprawnym przesłaniu projektu oraz zaksięgowaniu płatności.

Odbitki

Zamawianie on-line

Przyjmujemy zlecenia w pakietach dokładnie po 100 sztuk.

Jeśli np. chcesz zamówić 400 odbitek, wyślij cztery pakiety po 100 sztuk do jednego koszyka.

Proces zamawiania on-line - krok po kroku

  1. Przechodzimy na podstronę: www.uwolnijkolory.pl/odbitki.
  2. Klikamy w zielony przycisk 'Dodaj zdjęcia'.
  3. Wybieramy zdjęcia z dysku i przesyłamy na serwer.
  4. Wybieramy sposób kadrowania oraz rodzaj papieru odbitek.
  5. Po dodaniu wszystkich zdjęć kliknij przycisk 'Przejdź do podsumowania'.
  6. Następnie dodaj pakiet do koszyka.
  7. Jeśli chcesz zamówić więcej pakietów - powtórz kroki analogicznie od początku, dodając kolejne pakiety do koszyka.
  8. Po skompletowaniu całego zamówienia, możesz dodać kolejne produkty do koszyka lub finalizować realizację poprzez kliknięcie w koszyku przycisku 'Zamów'.

Odbitki

Specyfikacja plików
JPG
Przyjmujemy zdjęcia jedynie w formacie JPG.
Jeśli Twoje zdjęcie mają inny format - zmień je na JPG.
11 MB
Maksymalny rozmiar zdjęcia to 11 MB.
Jeśli posiadasz większe zdjęcie - zmniejsz jego rozdzielczość.

Odbitki

Jaka jest dokładność w procesie docinania odbitek?

W procesie docinania odbitek może nastąpić przesunięcie, tolerancja błędu wynosi 1-2 mm.

Odbitki

sRGB

Jaki profil kolorystyczny zastosować w odbitkach

Zalecamy wysyłanie plików z profilem SRGB. Projekty wysyłane poprzez aplikację Printbox z innym profilem kolorystycznym będą automatycznie konwertowane na przestrzeń kolorystyczną SRGB, co może skutkować zmianą odcieni kolorów podstawowych.

Odbitki

Czas realizacji odbitek

Zamówienia na odbitki realizujemy w 24h + czas dostawy, liczone od następnego dnia roboczego po poprawnym przesłaniu projektu oraz zaksięgowaniu płatności.

Odbitki

Najczęściej zadawane pytania

Jak zamówić kod promocyjny?

Kod promocyjny można wykupić bezpośrednio z Cennika zaznaczając "Kup teraz" przy wybranym produkcie. Zamówienie przeniesie się do koszyka, który należy zamówić i opłacić. Po zaksięgowaniu wpłaty kod będzie dostępny w zakładce Moje zamówienia->Kody promocyjne.

Dlaczego warto wykupić kod promocyjny?

Tylko z kodem można nabyć produkt po promocyjnej cenie. Po wpisaniu go obok projektu w koszyku cena się wyzeruje a do opłacenia pozostaną wyłącznie koszty transportu. Należy jednak pamiętać, że koszty wysyłki należy opłacić po zamówieniu koszyka z projektem i przypisanym kodem.

Na jakim papierze naświetlane są odbitki?

Odbitki naświetlamy na papierze Fujicolor lub Kodak.

Jaka jest dokładność w procesie docinania odbitek?

W procesie docinania odbitek może nastąpić przesunięcie, tolerancja błędu wynosi 1-2 mm.

Czy mogę odebrać osobiście swoje zamówienie?

Niestety nie. Sklep Uwolnijkolory.pl prowadzi tylko sprzedaż przez internet, nie posiadamy stacjonarnych punktów obsługi klienta. Możemy polecić formę wysyłki Odbiór w punkcie Poczty Polskiej, gdzie paczka będzie czekała w dowolnym, wybranym przez Ciebie urzędzie pocztowym.

Czy można skrócić czas realizacji?

Wszystkie zamówienia staramy się realizować jak najszybciej, jednak nie później niż w terminie przewidzianym w regulaminie. Informację o dacie wysyłki paczki otrzymają Państwo w wiadomości mailowej.

Czy można połączyć moje zamówienia w jedną paczkę?

Cały proces realizacji zamówienia jest zautomatyzowany i nie ma możliwości połączenia w jedną paczkę zamówień złożonych w różnych Koszykach. Jeśli chcesz, aby produkty przyszły w jednej paczce, zamów je w jednym Koszyk

Przez jaki okres czasu przechowywane są projekty?

Zamówione i opłacone odbitki przechowujemy na serwerach przez okres:

  • 90 dni - aplikacja online

Czy otrzymam informację o usunięciu mojego projektu?

Tak. Przed usunięciem projektów wysyłamy informację mailową.

Zakup kodów

Jak skorzystać z promocji?

Zakup kodów promocyjnych w 3 prostych krokach

Kup teraz, projektuj kiedy chcesz

    1.Wybierz produkt

  • Kup KOD.
  • Po zakupie trafi on na Twoje konto: Moje zamówienia -> Kody promocyjne.

    2.Projektuj

  • Dodaj projekt/-y do koszyka.
  • Skopiuj KOD i przypisz go do zamówienia zatwierdzając przyciskiem "OK".

    3.Zamów

  • Zaznacz ilość sztuk i kliknij "Zamów".
  • Opłać koszty wysyłki i gotowe!

Kod trafi na Twoje konto po zaksięgowaniu wpłaty.

Obsługa koszyka

Przewodnik po koszyku

Skorzystaj z przewodnika po koszyku, który krok po kroku pokaże Ci rozmieszczenie odpowiednich informacji i dostępnych opcji. Możesz go w każdej chwili zamknąć i wywołać poprzez kliknięcie w podświetloną ikonę.

Obsługa koszyka

Ponowne zamawianie

Projekty realizowane on-line

Dostęp do projektów masz w historii zamówień po zalogowaniu na swoim koncie.

Przechodzimy do koszyka i klikamy "Zobacz zamówienia". Natępnie przy wybranym projekcie zaznaczamy "Zamów ponownie". Teraz projekt jest kopiowany na serwerze i dodawany do bieżącego koszyka. Czas kopiowania może trwać od 5 do 10 minut. Po skopiowaniu sprawdź projekt przed zamówieniem - przycisk 'Edytuj', możesz nanieść poprawki i edytować nowy projekt, aby przejść do koszyka, kliknij w edytorze przycisk 'Koszyk'.

Projekty realizowane przez program Pop Color:
  1. Uruchom program Pop Color.
  2. Otwórz projekt do ponownego zamówienia
  3. Nanieś ewentualne zmiany i kliknij w programie przycisk 'Zamów', aby przesłać ponownie projekt do koszyka.

Obsługa koszyka

WAŻNE INFORMACJE

1. Nie łączymy zamówień składanych w osobnych koszykach

Z uwagi na automatyczny proces realizacji zamówień, nie ma możliwości łączenia zamówień składanych w osobnych koszykach. Proszę pamiętać, że do koszyka można dodawać kolejne produkty i projekty - bez limitów i ograniczeń. Koszyki po zamówieniu nie mogą być modyfikowane/rozdzielane/łączone z innymi zamówieniami.

2. Usunięcie/odznaczenie projektu

Usunięcie produktu z koszyka powoduje usunięcie projektu z serwera, aby zamówić dany projekt w późniejszym czasie - wystarczy odznaczyć go jako nie zamawiany produkt. Nie zaznaczony projekt/produkt zostanie przeniesiony automatycznie do bieżącego koszyka.

3. W razie wątpliwości dot. płatności zalecamy kontakt z Biurem Obsługi Klienta

Prosimy samodzielnie nie doliczać dodatkowych opłat przy realizacji płatności - w razie wątpliwości prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

4. Koszyk a nr konta

Indywidualny numer konta każdorazowo generowany jest dla każdego koszyka

Prosimy o zwrócenie uwagi, aby płatność była realizowana na poprawny nr konta. W przypadku przelewu dokonanego na inny nr konta, czas realizacji zlecenia może się wydłużyć, w takim przypadku prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu przeksięgowania płatności i oznaczenia danego koszyka do realizacji.

5. Koszty wysyłki

Promocje w cenniku czy newsletterze zazwyczaj nie obejmują kosztów przesyłki, przy zamawianiu kodów prosimy nie dopłacać samodzielnie kosztów przesyłki. Kody mogą być realizowane w różnych koszykach, w różnym czasie i z różnymi produktami, koszt przesyłki każdorazowo liczony jest osobno dla każdego koszyka. Płatność za przesyłkę należy uiścić dopiero po zaprojektowaniu i finalizacji koszyka.

6. Logo i kod kreskowy

Usunięcie logo producenta z okładki jest możliwe za dodatkową dopłatą (patrz: Koszyk -> kolumna Dodatki), natomiast nie jest możliwe usunięcie kodu kreskowego. Kod kreskowy jest tu niezbędny. Kod kreskowy będzie nadrukowany na tylnej okładce fotoksiążki oraz na ostatniej stronie wzdłuż linii klejenia. W fotokalendarzu kod kreskowy będzie nadrukowany z przodu na okładce.

Obsługa koszyka

PRZECHOWYWANIE PROJEKTÓW I PLIKÓW

Przez jaki okres czasu przechowywane są projekty?

Zamówione i opłacone projekty przechowujemy na serwerach przez okres:

  • 60 dni - projekty z programu Easy Color Basic.
  • 400 dni - projekty online
  • 90 dni - odbitki

Czy otrzymam informację o usunięciu mojego projektu?

Tak. Przed usunięciem projektów wysyłamy informację mailową.

Top